HTML

Ircsike blogja

Friss topikok

  • margit2: Gyönyörű helyen jártatok! A levegő biztos nagyon jó volt Lilikének is! %smile% (2013.06.29. 18:02)
  • Ircsike: Köszönjük szépen Lilike nevében is! Olvad ám a nagymama szív! :) (2013.05.12. 08:16)
  • margit2: Ó de édes! Mennyire repül az idő... Hogy milyen nagy, szép kislány már! Olyan okosan figyel!... (2013.04.19. 08:08)
  • Ircsike: Köszönjük szépen! :) Boldog nagymamás ünnepünk volt! :) (2013.04.02. 07:07)
  • margit2: Ó de aranyos! Valóban egész nagyosan mosolyog már! %smile% (2013.02.07. 20:37)

Címkék

2010.08.02. 09:14 Ircsike

Fájl:Cigany-kartya.jpg

"Egészség? Pénz? Szerelem? Kíváncsi mit hoz a jövő?
Hívja megbízható jósainkat most!

Kiemelt jósaink

Sheila McNorna

A sárkányok erejével, tudásával, hatalmával segít.

tovább » Hívjon engem! Most elérhető vagyok 06 90 xxxxxx Mellék: xxx A hívás díja: 475 Ft/perc

Odin

Boszorkány főpap nemzetközi tapasztalattal. Rúnából is jósol.

tovább » Hívjon engem! Most elérhető vagyok 06 90 xxxxxx Mellék: xxx A hívás díja: 475 Ft/perc

Klári

Tisztánhalló. Kártyával erősíti meg a szellemi hangot.

tovább » Hívjon engem! Most elérhető vagyok 06 90 xxxxxx Mellék: xxx A hívás díja: 475 Ft/perc

es meg sokan masok josolnak! forras: Blikk.hu

Valoban vannak emberek, akik ezt a nem semmi penzt kifizetik es elhiszik, hogy a jovonk elore lathato?

A josok miert nem latjak a sajat jovojuket?

A joslast szemely szerint en egy nagy butasagnak tartottam es tartom is. Olyan szoveget mondanak, ami nem tartalmaz igazan konkretumot, majd Te az elkovetkezo esemenyekhez hozzateszed a jos nem konkret, sejtelmes szavait.

Ha tevedek, akkor meaculpa, de meg nem talalkoztam olyan emberrel, aki a nagy penz lefizetese utan megfigyelte, hogy minden ugy tortent az eleteben, ahogyan a jos konkretan megjosolta.

Ha valakinek van jo velemenye is a temarol kerem kommentben jelezze!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ircsike53-blogja.blog.hu/api/trackback/id/tr206318595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margit2 2010.08.03. 18:56:49

Én nem mennék el jóshoz... Nem hinnék neki.....

Ircsike 2010.08.05. 07:31:57

Akkor belolunk nem fognak meggazdagodni a hiszekenyseg vamszedoi! :-)

margit2 2010.08.06. 07:43:23

Azt biztos! .... %mrgreen%
süti beállítások módosítása