HTML

Ircsike blogja

Friss topikok

  • margit2: Gyönyörű helyen jártatok! A levegő biztos nagyon jó volt Lilikének is! %smile% (2013.06.29. 18:02)
  • Ircsike: Köszönjük szépen Lilike nevében is! Olvad ám a nagymama szív! :) (2013.05.12. 08:16)
  • margit2: Ó de édes! Mennyire repül az idő... Hogy milyen nagy, szép kislány már! Olyan okosan figyel!... (2013.04.19. 08:08)
  • Ircsike: Köszönjük szépen! :) Boldog nagymamás ünnepünk volt! :) (2013.04.02. 07:07)
  • margit2: Ó de aranyos! Valóban egész nagyosan mosolyog már! %smile% (2013.02.07. 20:37)

Címkék

2010.05.27. 08:54 Ircsike

A Vilag masik oldalan Amerikaban szulettem Californiaban, Sacramentoban 1995-ben.

Egesz eletemben ket embert szerettem nagyon.

Gazdianyut es Gazdiaput.

Jo kutya voltam, soha nem ragtam meg semmit, csak a szememmel neha hamis voltam. Mar tele volt a hasikom, megis ugy neztem, mint aki egesz eleteben meg nem evett.

Jo sorom volt, mert szeretetben eltem.

Gazdimek mindenhova magukkal vittek. Veluk aludtam az agyban, egyutt keltunk es fekudtunk.........osszetartoztunk.

Gazdianyu mar Amerikaban keszitett csirkepaprikast, meg gulyaslevest, igy erdekes volt nekem, amikor 2006-ban hosszu - hosszu repuloutat megteve eloszor megszagolhattam Magyarorszagot a csirkepaprikas es Gazdianyum hazajat.

Nemcsak az orszag volt uj, hanem a teli hideg. Igazan szerettem!

Californiaban gyakran volt melegem, a nyarat nehezebben viseltem ott.

Magyarorszagon talalkoztam eloszor hoval. Nagyon jo erzes volt belebujni a havas tajba.

Rengeteg szep elmenyt kaptam itt is....................de sajnos megoregedtem........az utolso hetem a foldi vilagban mar kemeny volt.......hirtelen nagyon faradt lettem......a vesem felmondta a szolgaltot........Gazdimek mar ereztek, amit az orvosok meg nem, hogy mar az infuzio sem segit itt maradni................Sos konnyek es rengeteg simogatas........elmentem a menyorszagba................Remelem Gazdianyu es Gazdiapu egyszer majd ujra tudnak nevetni.......................

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ircsike53-blogja.blog.hu/api/trackback/id/tr266318601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vcsibe 2010.05.27. 09:05:50

Ircsikém! nem is tudom mit mondjak....Sammyke biztosan a kutyusok menyországába került. ölellek...

Ircsike 2010.05.28. 06:24:41

Koszonom Draga Vcsibe!

Krisszta 2010.06.01. 21:46:52

Nagyon sajnálom Ircsike! :-( Szeretettel ölellek!

Ircsike 2010.06.03. 16:10:13

Koszonom Draga Krisszta!

Bohoc 2010.06.03. 20:40:45

Drága Ircsike! Rég jártam erre s nagy szív fájdalommal olvasom a hírt! Sammy elhunytáról! Én tudom, hogy egy kutyus,hogy az ember szívéhez tud kötődni,hiszen a család teljes jogú tagja, nagy utat tett meg, hogy meg ismerje a hazádat, és biztos jól érezte magát,köztetek. Kívánók neked erőt és lelki békét,hogy könnyebb legyen elviselni a hiányt, mi utána maradt! Nyugodjon békében a kutyus társai közt!

B 2010.06.03. 22:17:06

Sajnálom! Átérzem a fájdalmatokat!

margit2 2010.06.04. 20:21:40

Szia Ircsike! Én is tudom, hogy mit jelent elveszíteni a szeretett kutyust... Sajnos már nekünk sem él egyik kutyánk sem... Őszintén sajnálom. Együtt érzek Veletek...

Ircsike 2010.06.06. 16:28:38

Kedves Bohoc, B es margit2! Nagyon szepen koszonom az egyutterzeseteket, a kedves, szep vigasztalo szavakat! Minden nap egy kicsit konnyebb, de meg mindig nagyon-nagyon hianyzik!:-(
süti beállítások módosítása