HTML

Ircsike blogja

Friss topikok

  • margit2: Gyönyörű helyen jártatok! A levegő biztos nagyon jó volt Lilikének is! %smile% (2013.06.29. 18:02)
  • Ircsike: Köszönjük szépen Lilike nevében is! Olvad ám a nagymama szív! :) (2013.05.12. 08:16)
  • margit2: Ó de édes! Mennyire repül az idő... Hogy milyen nagy, szép kislány már! Olyan okosan figyel!... (2013.04.19. 08:08)
  • Ircsike: Köszönjük szépen! :) Boldog nagymamás ünnepünk volt! :) (2013.04.02. 07:07)
  • margit2: Ó de aranyos! Valóban egész nagyosan mosolyog már! %smile% (2013.02.07. 20:37)

Címkék

2009.01.30. 06:51 Ircsike

Elhataroztam, hogy eldobom.

Valamikor, amikor meg nagyon fiatal voltam nem is tudom miert, de raszoktam. Nagyon felnottnek akartam latszani?

Mindegy. Voltak idoszakok regen, amikor elment napi 1 doboz is, de mar hosszu evek ota, napi max. 10 szal.

Erdekes, hogy amikor az ember tisztaban van a karos hatasaval, azzal hogy nemcsak budos, de draga is, megis a megszokas milyen nagy ur.

A reggeli szertartas: egy csesze finom gozolgo kave es hozza 1 szal cigi............

Na ennek vege!

Marcius 19.-en lesz a mutetem es ugye a klinikan nen akarok kinlodni, hogy ugy kivanom a cigit, de nem mehetek ki mert..........

Szoval tegnap voltam Evikenel (termeszetgyogyasz) es kolcsonos mosolyokkal korulolelve megtortent a biorezonancias kezeles.

A testem egyaltalan nem kivanja a cigit. Az agyamban egy kisordog idonkent bevillantja azt a kepet, amikor indulok a teraszra cigizni.

DE ezt a kisordogot azert el lehet nyomni az utbol.

Ugy erzem sikerulni fog leszoknom, mert mar nagyon itt az ideje.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ircsike53-blogja.blog.hu/api/trackback/id/tr826318692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aranyhal 2009.01.30. 12:19:44

Van egy jó seprűm, pontosan az ilyen örgödök kiseprésére való..sajnos én csoki ellen vettem, de ez nem az a seprű :):):) Odaadom, ha gondolod :):):)

M 2009.01.30. 19:47:12

Én is dohányoztam sok évig, és azt szoktam mondani, hogy nem szoktam le, csak 14 éve nem gyújtottam rá. Ha nem is szoksz le, csak ne gyújts rá! :) Tényleg sokkal könnyebb lesz a kórházban, ha már kialakul az új nemdohányos szokásod. Drukkolok neked!

bogyo 2009.01.30. 20:32:00

Ne haragudj hogy mostanában nem igazán írtam, csak nagyon sok a dolgom, és rettenetesen elfoglalt vagyok. Légy jó!

Krisszta 2009.01.30. 23:11:29

Sok erőt és kitartást kívánok mindenhez! :-) Szeretettel ölellek!

Nevem Senki 2009.02.01. 17:06:54

Mi az a biorezonancia? Érdekelne.

Ircsike 2009.02.02. 07:25:59

Nagyon szepen koszonom a sok biztatast! Termeszetesen nem dohanyzom!:D Kedves Nevem Senki! Ez egy teljesen fajdalommentes 30 perces kezeles, tulajdonkeppen csak ket femlapot erositenek a testedre. "A kezelés elméleti háttere: A lényege ennek a nem mindennapi hatékonyságú terápiának az, hogy minden élőlény elektromágneses rezgéseket bocsát ki és fogad be, melyek az egészségi állapotra vonatkozó információkat hordozzák. A készülék ezeket a rezgéseket olvassa le. Az egészséges, de legyengült rezgéseket felerősíti, a kóros, diszharmonikus rezgéseket pedig kioltja, majd ezeket a korrigált rezgéseket visszajuttatja a szervezetbe. Ön így mentesül a gyógyszeres kezeléstől és annak mellékhatásaitól. Nem juttatunk nikotint a szervezetébe annak érdekében, hogy leszokjon róla. A kezelés egyénre szabottan, fájdalommentesen és minden mellékhatás nélkül szünteti meg azokat a dohányzás okozta, a szervezetben meglévő információkat, amelyek a nikotin, és általában a cigaretta utáni vágy kialakulásáért és fenntartásáért felelősek. A nikotinéhség és a rágyújtás utáni késztetés a kezelést követően néhány órán belül megszűnik." Amit magamon megfigyeltem, hogy egyaltalan nincs nikotinehsegem, csak a megszokas villant meg be kepeket, de ezt akaraterovel nagyon jol lehet kezelni es remelem par het mulva ez is eltunik.

Luna 2009.02.13. 17:20:03

A barátság abban a különleges pillanatban történik,amikor valaki kapcsolatot teremt egy másikkal,bizalmak, kényelmek, hisz egy másikban,barátra szomjazónak, előbb jó baráttá kell ,válnia.A barátság azért is olyan titokzatos ..Ezért is mondják a barátság egy kincs. Igaz valentin nap szerelmesek ünnepe, de a baráti szeretet is fontos.Ezt a kincset.sohase engedd ki kezedből...Kellemes hétvégét is.Ölellek.Ilcsi http://i655.photobucket.com/albums/uu274/Ilcsi_album/Luna2312.gif
süti beállítások módosítása