HTML

Ircsike blogja

Friss topikok

  • margit2: Gyönyörű helyen jártatok! A levegő biztos nagyon jó volt Lilikének is! %smile% (2013.06.29. 18:02)
  • Ircsike: Köszönjük szépen Lilike nevében is! Olvad ám a nagymama szív! :) (2013.05.12. 08:16)
  • margit2: Ó de édes! Mennyire repül az idő... Hogy milyen nagy, szép kislány már! Olyan okosan figyel!... (2013.04.19. 08:08)
  • Ircsike: Köszönjük szépen! :) Boldog nagymamás ünnepünk volt! :) (2013.04.02. 07:07)
  • margit2: Ó de aranyos! Valóban egész nagyosan mosolyog már! %smile% (2013.02.07. 20:37)

Címkék

2008.12.29. 07:19 Ircsike

Lassan itt az ev vege es nehany sorban egy kis szemelyes beszamolo arrol az evrol, ami hamarosan lezarul.

Meg tavasszal irtam arrol, hogy kiscicak szulettek nalunk.

Az aranyos cicababak szereto gazdikat talaltak az internet segitsegevel.

Most mar biztosan nagyok es jol erzik magukat az uj gazdiknal.

Irtam korabban arrol is, hogy csipoizuleti problemam van. Probalkoztam minden elkepzelheto termeszetes gyogymoddal, hatalmas hittel es remennyel kuzdottem a betegseg ellen, de most mar be kell latnom, hogy nem kerulhetem el a mutetet.

Minden lepes es mozdulat fajdalommal jar, amit mar nemcsak fizikailag, hanem lelkileg is nehezen viselek.

Szeretnem ujra elvezni a jaras oromet, szeretnem egyedul felvenni a zoknimat es cipomet.........

Remelem az Uj Ev ezeket is megadja nekem.

Szep, pozitiv gondolatokkal inditom az Uj Evet es szeretetettel kivanom Mindenkinek, hogy merjenek almodni es az almok valosagga valnak.

„Hogy boldog lehess, 3 kincset keress:
Higgy, remélj, szeress.
Hozzon az új év örömböl végtelent, szeretetböl önzetlent, sikereket mit csak lehet!"

19 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ircsike53-blogja.blog.hu/api/trackback/id/tr246318699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

amerika24 2008.12.29. 08:15:01

Ircsike!!! Egy szerencsés ,boldog Újévet kivánok neked, sok egészséggel, és egy hatalmas sétával!!!

hanna 2008.12.29. 08:30:35

IRCSIKE!!!! Boldog Újévet kívánok neked, és nekem nagyon tetszett ez emiket irtál.....

hanna 2008.12.29. 08:32:03

ja.:) És nagyon cuki a cicád:)

Aranyhal 2008.12.29. 09:05:19

Ircsikém! Kivánom, hogy az Új Esztendő meghozza végre az áhított érzést, hogy ne fájjon....ha bármiben szükséged van segítő kézre, csak egy sms vagy mail....ölellek szeretettel és kívánok Nektek minden szépet és jót.

margit2 2008.12.31. 10:53:28

Szia Ircsike! Boldog, békés sikerekben gazdag új évet kívánok sok szeretettel! %smile%

jegyzetelő 2008.12.31. 11:18:14

Szilveszter alkalmából nem kívánok egyebet, csendes lépteid kísérje szeretet. Szívedbe béke, lelkedbe nyugalom, légy boldog a következő 365 napon! B.U.É.K.! Kívánom, hogy mihamarabb meggyógyulj! Vigy Magadra nagyon Millió pussszzzzi

Timea 2008.12.31. 13:46:49

Én a kövezkező évre azt kívánom Neked, hogy a fájdalom csak rossz emlék legyen. Gyógyulj meg Ircsike! Boldog Új Évet kívánok! puszi.

Sissi 2008.12.31. 16:14:51

Drága Ircsikém! Terveidhez szerencsét, Munkádhoz jókedvet, Minden földi jóból a legkedvesebbet! Kérem a jó Istent küldjön áldást rátok, Az új év minden napján vigyázzon rátok!

Fater-63 2008.12.31. 18:31:00

Nagyon Boldog Új Évet kívánok!

Kati 2008.12.31. 20:27:05

2009-ben ezer áldás érjen,öröm és szerencse örökké kísérjen.Bú és bánat téged elkerüljön,gondolatod, vágyad , álmod teljesüljön! B.U.É.K.

marisom 2008.12.31. 20:59:13

Virradjon Rád szép nap, köszöntsön Rád jó év kedves hajlékodba költözzön a jólét. Lelkedben boldogság szívedben béke Ezt kívánom az új évre! Boldog új évet kívánok! És még nagyon sok egészséget, fájdalom mentes szebb napjaid legyenek!! puszillak!

Krisszta 2008.12.31. 21:49:45

Küldök egy lángocskát szívem melegéből, Elviszi egy Angyal, ki eljön az égből. Füledbe súgja, mit szívből kívánok: de leírom én is, Jó egészséget és Boldog Új Évet Kívánok!

Zsé 2009.01.03. 10:31:29

Szia! Nem próbálod ki esetleg ezt: www.mbt.hu Nekem a térdemmel vannak gondok, nagyon vágyom egy ilyen cipőre! Ha utánaolvasol a neten nagyon fórumot fogsz találni, ahol mindenki imádja, dícséri és sokan a műtétet is megúszták a cipő viselésével. Az ára elég húzós, de szerintem megéri. Még annyit, hogy a sok fórum ellenére szerettem volna hallani mégis élő szóban valamit a cipőről és képzeld! Másnap reggel mikor félkómában mentem a melóhelyemre észrevettem, hogy egy idős néni ilyen cipőt visel. A barátnőjével beszélgetett és éppen akkor említette meg, hogy milyen szuper ez a cipő, azóta nem fáj semmilye, bárhová el tud gyalogolni és már a család többi tagja is vett ilyet!!! Elnyűhetetlen, évekig bírja, nem kopik, mivel magas a talpa. Elsőre ormótlannak tűnhet, de nekem tetszik. Most már nagyon szép modellek is vannak. Én lehet, hogy beruháznék rá a műtét előtt! Boldog új évet! :) Zs.

Ircsike 2009.01.03. 10:51:14

Szia Zse! Koszonom az otletet! Tavaly nyaron vasaroltam Budapesten ilyen szandalt. Valoban elnyuhetetlennek tunik, de sajnos az en problemamon ez sem segitett. Pedig olyan nagy lelkesedessel viseltem es persze fogom is viselni. A jaras puha benne es valoban megtornaztatja az izmokat. De lehet, hogy csak akkor segit, ha nagyon korai idoszakban kezdi el viselni az ember.:( Legyenek szep napjaid es koszonom, hogy segiteni akartal!:)

margit2 2009.01.04. 21:00:46

Ircsike! Nagyon remélem, hogy majd sikerül renbehozni a problémáidat! ...Igen drukkolok Neked! Legyen szép és sikeres, de legfőképpen egészséges éved! %smile%

Ircsike 2009.01.05. 06:54:42

Nagyon szepen koszonom a jokivansagokat!:) Remelem 2009 az egeszseg eve lesz szamomra.

Krisszta 2009.01.05. 16:43:03

Tiszta szívemből kívánom! Szeretettel ölellek! :-)

Iceberg 2009.01.26. 10:58:51

Sok idő után, most jöttem vissza a blogolra...sajnálom, hogy ízűleti problémáid vannak..ha műteni kell, fel a fejjel!...sokakat ismerek, akik műtét után pár hétig bottal, majd szabadon járnak...meg se látszik, hogy bármilyen beavatkozáson estek túl...neked is ezt kívánom, meg a leges legjobbakat!

Ircsike 2009.01.26. 14:18:17

Nagyon szepen koszonom!
süti beállítások módosítása