HTML

Ircsike blogja

Friss topikok

  • margit2: Gyönyörű helyen jártatok! A levegő biztos nagyon jó volt Lilikének is! %smile% (2013.06.29. 18:02)
  • Ircsike: Köszönjük szépen Lilike nevében is! Olvad ám a nagymama szív! :) (2013.05.12. 08:16)
  • margit2: Ó de édes! Mennyire repül az idő... Hogy milyen nagy, szép kislány már! Olyan okosan figyel!... (2013.04.19. 08:08)
  • Ircsike: Köszönjük szépen! :) Boldog nagymamás ünnepünk volt! :) (2013.04.02. 07:07)
  • margit2: Ó de aranyos! Valóban egész nagyosan mosolyog már! %smile% (2013.02.07. 20:37)

Címkék

2007.10.19. 05:44 Ircsike

Apro bosszusagaim

Szep uj gyepszonyeggel lett boritva a kertunk. Nem volt valami olcso. Kb. 1 honappal ezelott kiderult, hogy beteg a fu. Mi csak azt lattuk, hogy elkezd sargulni es erosen terjed mindenfele. A vizsgalat megallapitotta, hogy gabonarozsda betegsege van a funek. Remelem, hogy a vegyszeres kezeles megmenti.

Van 2 nagyon szep es nagymeretu selyemfenyonk. Nos, ennek a 2 fenyonek is igen intenziven sargulni kezdtek a tulevelei. Gyogyir: fenyotapoldat es permetezes.

Remelem a fenyok is meggyogyulnak.

Amikor a hazat epittetuk tudtuk, hogy errefele igencsak kemeny a viz. Szakember tanacsara beszereltettunk potom 400.000 forintert egy vizkezelot, ami a beerkezo vizet azonnal kezeli es megakadalyozza a vizko lerakodasat. Ez a szerkezet olyan "jol" mukodik, hogy 3 honap alatt a kazan hocserelojet mar savazni kellett a sok vizkolerakodas miatt.

Nagyot csalodtunk ebben a berendezesben, amit a gyarto ceg magyarorszagi kepviseloje nehezen fog fel, de kenytelen volt a sajat szemevel meggyozodni a hazban lathato vizkolerakodasokrol. Jovo heten lecserelik egy sokkal olcsobb berendezesre, ami gyantaval es soval mukodik es valoban lagy viz fog keringeni a rendszerben.

Oromeim

Tavasszal mar irtam Nektek, hogy az egeszsegem nem OK. Igencsak csunya csipoizuleti problemam volt. Megcsinaltam a szokasos orvosi kezeleseket, usztam, tornaztam, pakolasok, masszirozas, de nem igazan tapasztaltam javulast. Az orvosok csak mutetben tudtak gondolkodni. Ezt en nem akartam.

Probalkoztam az allapotom javitani fenyterapiaval, magnessel, de az en esetemben egyik sem segitett. Nagyon sok fajdalmat kellett megelnem. Voltak olyan ejszakaim, hogy egy percet sem tudtam aludni a fajdalom miatt. Masnap olyan voltam, mint egy erotlen bena csiga. Nagyon el voltam keseredve.

Keresgeltem a neten, hogy mivel tudnek valtoztatni, segiteni az allapotomon.

Olvastam Dr. Szabo Laszlo felfedezeserol az ossejt vedo es szaporito kapszulakrol. Gondoltam kiprobalom, ha esetleg nem segit, akkor sem veszitek semmit.

Kb. 1 hete szedtem a kapszulakat (naponta 2 alkalommal), amikor ereztem, hogy a fajdalmaim csokkenek. Mennyei erzes volt az elso fajdalommentesen eltoltott ejszaka. Vidaman es pihenten ebredtem. Naprol-napra csokkentek a jarassal osszefuggo fajdalmaim is. Meg nem vagyok 100 %-ban gyogyult, de hamarosan az leszek.

Halas szivvel gondolok az ossejt kapszula feltalalojara, mert megmentett egy szamomra nagyon veszelyes mutettol.

Kivanok Nektek oromokben teli szep hosszu hetveget, kellemes, bekes unnepet!

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ircsike53-blogja.blog.hu/api/trackback/id/tr646318792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2007.10.19. 06:29:06

Az örömöd sokkal de sokkal nagyobb, mint az apró bosszúságok. Nagyon jó hír ez, hogy csökken a fájdalmad, láttam a múltkor rajtad milyen nehezen mozogtál...nagyon örülök neki. Ölellek és így tovább a gyógyulás útján. Szép napot, szép hétvégét...remélem a növények is rendbejönnek. %smile%

Krisszta 2007.10.19. 06:48:57

Szia Ircsike! Örülök, hogy csökkenek a fájdalmaid, és hogy könnyebben tudsz már mozogni. Tiszta szívemből kívánom a mielőbbi teljes gyógyulást! :-) Nagyon szép hétvégét kívánok! :-) Szeretettel ölellek!

Sissi 2007.10.19. 07:51:05

Édes drága Ircsikém! Ilyen az élet. Vannak benne szomorú és örömteli dolgok. De tudod az egészség a legfontosabb. Ha az megvan, a többi gondot meg lehet oldani. Legyen nagyon szép hétvégéd, puszillak nagyon sok szeretettel!

könnycseppek 2007.10.19. 09:14:08

Az a legfontosabb, hogy a fájdalmaid múlóban és remélhetőe minél előbb teljesen elmúlnak... az pedig hab a tortán, ha legközelebb már azt olvassuk, hogy a növények is rendbe jöttek.%smile% Szép és vidám hétvégét kívánok Nketek, Ircsikém! Ölellek szeretettel!%smile%

Blue Ocean 2007.10.19. 10:15:58

Örülök hogy a fájdalmaid múlóban vannak! A szomorúságok meg remélem elmúlnak, és a dolgok rendbejönnek! Szép napot, és kellemes hétvégét!:-)

Sugi 2007.10.19. 18:30:09

Örömmel hallom, hogy gyógyulgatsz, nagyon helyes:)Ebből látszik,hogy mindent ki kell próbálni, ki tudja épp mi lehet hatásos, egyénfüggő az ilyesmi:) A fű és a fenyők pedig biztos vagyok benne,hogy hamarosan kizöldülnek és még szebbé teszik az otthont:) Gyönyörűséges estét kívánok egy bögre forró teával, ebben a hidegben:)Puszi:)

bogyo 2007.10.19. 18:48:07

Nagyon örülök hogy gyógyulás útjára léptél ! Vigyázz magadra.

marisom 2007.10.20. 06:10:43

Ircsike ez szörnyű,egyenként is nem még így egymás után, de az a lényeg, hogy Te már jobban vagy , az a legfontosabb, a többi meg majd csak rendeződik. Kellemesebb napokat!

szepy 2007.10.21. 07:10:16

Én is ideértem:-) Nagyon sajnálom hogy bosszúságok keserítik az eletedet, de annyak nagyon örülök hogy sokkal jobban vagy!!!!!!!!!! Kívánom hogy így is maradjon mindíg. Vigyázz magadra. Ölellek szeretettel. Pussz.

Manólány 2007.10.22. 07:33:16

Én is itt vagyok. Örülök, hogy jobban érzed magad, a többi gond meg egy kis bosszúság mellett lasan majd megodódik. A Te egéyzséged a legfontosabb. Puszika.
süti beállítások módosítása