HTML

Ircsike blogja

Friss topikok

  • margit2: Gyönyörű helyen jártatok! A levegő biztos nagyon jó volt Lilikének is! %smile% (2013.06.29. 18:02)
  • Ircsike: Köszönjük szépen Lilike nevében is! Olvad ám a nagymama szív! :) (2013.05.12. 08:16)
  • margit2: Ó de édes! Mennyire repül az idő... Hogy milyen nagy, szép kislány már! Olyan okosan figyel!... (2013.04.19. 08:08)
  • Ircsike: Köszönjük szépen! :) Boldog nagymamás ünnepünk volt! :) (2013.04.02. 07:07)
  • margit2: Ó de aranyos! Valóban egész nagyosan mosolyog már! %smile% (2013.02.07. 20:37)

Címkék

2007.05.07. 05:55 Ircsike

Ezt a meseszep szobanovenyt a nagylanyomtol kaptam hetvegen. Sajnos sem O, sem en nem ismerjuk. Ti ismeritek? Szeretnem jol gondozni, de tanacstalan vagyok, hogy hogyan, amig meg csak a nevet sem tudom.

Remelem valaki felismeri!

Minden segitseget elore is koszonok!

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ircsike53-blogja.blog.hu/api/trackback/id/tr596318862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marisom 2007.05.07. 06:24:33

Nem látom a levelét, így ránézve olyan mintha lonc féle lenne, de nagyon szép. Viharmentes, vidám, szép napot!

Ircsike 2007.05.07. 07:02:33

Koszonom a valaszodat Draga marisom!

Blue Ocean 2007.05.07. 07:09:39

Én sajnos nem ismerem. De a virágboltosnak tudnia kell róla mindent! gyönyörű napot! Ölellek!

Kati 2007.05.07. 07:55:11

sztem orchidea-féle. a levele, meg avirágfürtök miatt gondolom. Kellemes napod, heted legyen!!!

könnycseppek 2007.05.07. 08:15:45

Nem ismerem, de én is valami orchideára tippelnék. Mindenesetre gyönyörűséges!!!:-) Szép és mosolygós napot, Ircsike! Ölellek:-)

Sunshine 2007.05.07. 08:40:19

Kedves Ircsike! Nagyon szép virágot kaptál a lányodtól, sajnos nem ismerem. Próbáltam utánanézni virágoskönyvbe, de csak hasonlókat találtam az orchidea féléknél. Sajnálom, hogy többet nem tudok segíteni. Szeretetteljes szép napot és hetet kívánok Neked!

bogyo 2007.05.07. 08:56:59

Szép napot neked ! Gyönyörű a virág ! Kinézete alapján én is orchideafélének gondolom !

Krisszta 2007.05.07. 09:29:48

Ircsike nagyon szépet kaptál, sajnos nem ismerem ezt a virágot... Legyen kellemes heted! :-)

Iceberg 2007.05.07. 09:42:10

Szia Ircsike! Csatlakozóm a fentiekhez...nagyon szép növény, nem ismerem..most látom először..

Izisz 2007.05.07. 10:37:18

Szia Ircsike! Onnan ismerem, hogy tavalyelőtt ezt kaptam az egyik lányomtól... de a nevét nem tudta, csak azt mondta, hogy egy héten egyszer locsoljam, és nem meleg napfényben, hanem csak nagyon világos helyen tartsam... Elég sokáig szépek voltak a virágai, aztán egymás után ledobálta őket... De én nem akartam ebbe belenyugodni... gondoztam, pátyolgattam, és tavalsz ujra kihajtott és virágzott két szál... aztán teljesen elpusztult... Még mindig nem tudom a nevét, pedig már a neten is nagyon sokat kerestem...

szepy 2007.05.07. 21:00:23

Drága Ircsike! Mint orchidea "szakértő", úgy gondolom, hogy tényleg orchidea.:)))) Láttam ilyet az orchidea kiállításon is. izisz tapasztalata is ezt mutatja. Sajnos nálam sem maradnak meg az orchideák. Pontosabban , levelet hoz, de nem akarnak virágozni. Legjobb példa erre, könnycseppek, mert Neki van olyan virága, ami nála virágzott újra, de sokkal kevesebb virága lett. Ha tényleg orchidea, akkor a legjobb az esővíz , azt is csak átfojatva a cserepén, nem szabad állni a víznek benne, mert elrohad. Jó tesz nei a spriccelés is, de csak a reggeli órákban!!! Legyen ideje napközben felszáradni. Nagyon sok fog múlni azon hogy megmarad-e, hogy milyen a klíma. Majd megpróbálok jobban utána nyomozni..) Szép estét, millió puszi, és ölelés.

Zoli 2007.05.07. 21:25:39

Drága Ircsike! Nagyon szép a virág! Szívesen segítenék a fajtája meghatározásában, de sajnos nem látom jól a virágot. Lenne egy ötletem a meghatározás megkönnyítésére. Készíts fotót egy virágról közelebbről, a virág tövéről (ha vannak légző gyökerei, az sokat segít), és leveléről. Ebből a három fotóból nagyobb valószínüséggel lehetünk majd a segítségedre. Puszillak, és ölellek! Szia

Amee 2007.05.07. 21:37:48

Gyönyörű virág. Nekem is úgy tűnik, mintha orchidea-féle lenne, de Zolinál a pont. Több fotó, a virág több részéről és közelről is. Aztán csak okosabbak leszünk valamivel. :)) Jó éjszakát, szép álmokat kívánok neked! Ölellek

szepy 2007.05.07. 21:50:51

Drága Ircsike! Kicsit rákerestem a virágra, és 4 képet el is küldte mail-ban! Remélem eltaláltam. Ha igen, akkor hasznosítani tudod azt a mailt amit szintén küldtem, az orchidea gondozásáról. Kérlek nézd meg a cserepét, és ha tényleg vannak lélgző gyökerei, akkor Zolinak van igaza, és az orchidea.Várom válaszod! millió puszi.

bogyo és szemira 2007.05.07. 22:23:28

Gyönyörű álmokat !

Ircsike 2007.05.08. 06:03:09

Draga Barataim! Koszonom a hasznos valaszokat. Amikor eloszor meglattam a novenyt arra gondoltam, hogy valami orchideafele, de Ti megerositettek ebben. Izisz! Sajnalom, hogy meghalt a viragod. En is kutattam a neten is, de pontosan ezt nem talaltam meg. szepy! Koszonom a maileidet, nagyon hasznosak voltak. Zoli! A fotomuvesz nem en vagyok, hanem TE! *elismeroen mosolyog* Ettol fuggetlenul probalok kepeket kesziteni. Igen vannak legzo gyokerei a novenynek. Nagyon szepen koszonom a sok segito hozzaszolast. Szeretetpuszik szalldogalnak Feletek a vilaghalon at!:)

Lazac 2007.05.08. 06:04:42

Szép a virágod Ircsikém! Nálam nem maradnak meg, talán panel törvény ez. :) Egyedül az idénytelen növények képesek itt létezni, persze ez talán az én hibám is. Akkor öntözöm őket, amikor épp eszembe jut.:) Szép napot kívánok.

Manólány 2007.05.08. 07:00:52

Orhidea!!!!!!! Méghozzá egy igen kényes fajta. Csak essővizzel locsold és alulról. Ha elnyíllik akkor ha van lehetőséged árnyékos helyre tedd ki a kertbe pihentetni. Vizet akkor is igényel. Van külön orhidea tápoldat. Ha szükségesnek látod akkor átültetésnél is csak orhideának megfelelő földet használj. Fontos ne mozgasd a gyökérzetét. Kicsit nagyobb cserepet használj. Akkor kevésbé sinyli meg az átültetést. Ha ügyes vagy ( és persze beszélgetsz vele, kényezteted) akkor jövöre is hoz Neked virágott. Szép napot.

Ircsike 2007.05.08. 07:50:34

Koszonom Neked Draga Manolany!

szepy 2007.05.08. 18:43:36

Drága Ircsikém! Itt is nagyon szívesen, nem okozott gondot, mert tudod, hogy nagy imádója, és hódolója vagyok az orchideának.:)))) Az esővizet én is említettem, és hidd el, tényleg jó a virágnak.:)Millió puszi, és ölelés.

szepy 2007.05.08. 18:45:35

Jaaaaaa, és még annyit, ha elvirágzott, akkor vissza kell vágni egyész a tövéig, és nem árt neki, ha veszel orchidea tápot. Inkább a kicsit drágábbat, az biztos jó lesz. 2 hetente kell beletenni a vizbe, amivel átfolyatod.:)Pussz.

Ircsike 2007.05.09. 05:09:02

Koszonom Draga szepy!

szepy 2007.05.09. 19:00:43

Szivi, Drága Ircsike! Pussz.
süti beállítások módosítása