HTML

Ircsike blogja

Friss topikok

  • margit2: Gyönyörű helyen jártatok! A levegő biztos nagyon jó volt Lilikének is! %smile% (2013.06.29. 18:02)
  • Ircsike: Köszönjük szépen Lilike nevében is! Olvad ám a nagymama szív! :) (2013.05.12. 08:16)
  • margit2: Ó de édes! Mennyire repül az idő... Hogy milyen nagy, szép kislány már! Olyan okosan figyel!... (2013.04.19. 08:08)
  • Ircsike: Köszönjük szépen! :) Boldog nagymamás ünnepünk volt! :) (2013.04.02. 07:07)
  • margit2: Ó de aranyos! Valóban egész nagyosan mosolyog már! %smile% (2013.02.07. 20:37)

Címkék

2006.09.13. 19:55 Ircsike

Egy ember jött be az orvosi rendelőbe, és azt mondta:
-Doktor úr borzasztó fejfájásom van, és sohasem enyhül. Tudna valamit adni rá?
-Természetesen. De előtte hadd ellenőrizzek néhány dolgot. Mondja, szokott maga szeszes italt inni?
-Szeszes italt?- kérdezett vissza az ember felháborodottan.- Sosem nyúlnék ilyen mocskos dologhoz.
-Dohányzik?
-A dohányzást utálatosnak találom. Soha életemben nem nyúltam dohányhoz.
-Még megkérdezni is szégyellem, de hát tudja hogy van ez, nem szokott éjjel lányok után futkosni?
-Persze hogy nem! Minek néz maga engem? Minden éjjel legkésőbb tíz órakor ágyban vagyok.
-Mondja kérem- kérdezte a doktor -, ez a fejfájás, amiről beszélt, olyan éles, hasogató fájdalom?
-Igen- válaszolta az ember.- Pontosan az, éles, hasogató fájdalom.
-Egyszerű, barátom. A probléma az, hogy túl szoros a fején a glória. Csupán egy kicsit lazítanunk kell rajta.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ircsike53-blogja.blog.hu/api/trackback/id/tr346319103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lazac 2006.09.13. 21:02:25

Húúú! Most nagy kő esett le a szívemről. Még szerencse, hogy néha kicsit szoktam alkoholizálni, máskülönben már nekem is glóriám lenne? :D

TimeaCFC 2006.09.13. 21:09:39

Én is szoktam(ritkán) alkoholizálni, dohányozni is szoktam......már csak a csajozásra kell rászoknom:D:D:D

Ircsike 2006.09.14. 05:33:22

Lazac, Timea! :DDDDDDDD

Robi 2006.09.15. 07:52:11

A sütiket is ide kéne irni,nekem az a gyöngém :)

Lazac 2006.09.16. 08:54:55

Drága Ircsikém! Nagyon jó volt látni Téged, Georgot és Sammyt is. Nagyon szép élménnyel telve jöttünk el tőletek. Köszönöm, hogy vagy nekünk. Kívánok sok erőt és kitartást a kivitelezők útvesztőjében. Ölellek szeretettel.

2006.09.17. 10:20:36

Nekem sem szűk a glóriám,az tuti,néha alkohol,cigi mindíg,süti is,csajok....:)(Timi????)Minden jót Ircsike!És most sárga vagyok az irígységtől,mert taliztatok Lazaccal.Én is,mi is.....remélem hamarosan...Ölellek.
süti beállítások módosítása